مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 10:502021-08-28سياسي

سازماندهی و بکارگیری بیش از 660 نفر از نخبگان جوان استان مرکزی


دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان مرکزی گفت: این مجمع با سازماندهی بیش از 660 نفر از نخبگان جوان در استان مرکزی تشکیل شده است و به صورت میدانی به احصا مسائل و ظرفیتهای استان می پردازد.

- با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در بهمن ماه 99 اظهار کرد: اولین نشست این مجمع با حضور رییس مرکز پژوهش ها، رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع نظام مسائل کشور در ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی در بهمن سال گذشته تشکیل شد.

وی با بیان اینکه مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با رویکرد نظارت میدانی و استفاده از ظرفیت نخبگان جوان فعالیت می کند، افزود: هدف اصلی این مجمع تحقق و عینیت بخشی به بیانیه گام دوم و تأکیدات رهبری انقلاب در بحث نقش جوانان و استفاده از ظرفیت آن ها برای آینده کشور است.

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان مرکزی بیان کرد: 10 کارگروه تخصصی آموزش، اقتصادی، بهداشت، انرژی، عمران، صنایع و معادن، حقوقی و کشاورزی، اجتماعی و فرهنگی مجمع کار خود را آغاز کرده اند و به ترتیب داریوش خواجوی، علی یونسی، ثریا پازوکی، داود ترکمان، مجتبی غفارزادگان، مهرداد علیمحمدی، حمیدرضا نومرادی، بهبود خزروی عباس خسروانی و سالار جیریایی به عنوان دبیران این کارگروه ها در استان معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی و بکارگیری بیش از 660 نفر از نخبگان جوان استان مرکزی

سازماندهی و بکارگیری بیش از 660 نفر از نخبگان جوان استان مرکزی