مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 01:302021-08-28ورزشي

برگزاری اردوی آسیایی تیم ملی تنیس روی میز بدون ملی پوشان اعزامی!


مرحله جدید اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی برگزار خواهد شد که چهار نفراز ترکیب پنج نفره تیم اعزامی غایب خواهند بود! - مرحله جدید اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی برگزار خواهد شد که چهار نفراز ترکیب پنج نفره تیم اعزامی غایب خواهند بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از اردونشینان (علی اکبر شعاری) لغو شد.

بدین ترتیب مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز از 12 شهریورماه آغاز می شود و به صورت پیوسته تا 25 شهریورماه که زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در قطر است ادامه خواهد داشت.

این اردو در حالی برگزار می شود که چهار نفر از ترکیب پنج نفره اعزامی غایب خواهند بود! نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، امین احمدیان و آرمین رویین تن ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند.

از این ترکیب و به هنگام برگزاری اردوی نهایی و اصلی تیم ملی، نوشاد عالمیان در قطر به سر می برد تا در مسابقات امیرکاپ شرکت کند، نیما عالمیان باید برای رسیدگی به یکسری به مسائل شخصی سفری به فرانسه داشته باشد.

امیرحسین هدایی و امین احمدیان هم هر دو در مجارستان حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی آسیایی تیم ملی تنیس روی میز بدون ملی پوشان اعزامی!

برگزاری اردوی آسیایی تیم ملی تنیس روی میز بدون ملی پوشان اعزامی!