مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:102021-08-28اجتماعي

واکسیناسیون کارکنان شهرداری قم آغاز شد


مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم از آغاز واکسیناسیون کرونا، ویژه کارکنان مدیریت شهری قم در مناطق هشت گانه و سازمان های تابعه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری قم سید علی بیگدلی درگفت و گویی اظهار داشت: نیروهای خدوم شهرداری در سازمان ها و مناطق مختلف از ابتدای شیوع کرونا همواره در کنار عوامل اجرایی و مدافعان سلامت بوده و به ارائه خدمت در بخش های مختلف از جمله آرامستان ها، حمل و نقل عمومی، آتش نشانی، پسماند و سایر بخش ها پرداخته اند.

وی افزود: در این راستا و به منظور پیشگیری از ابتلای کارکنان شهرداری به کرونا مجوز واکسیناسیون آنها علیه بیماری کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی قم صادر و از چهارم شهریورماه 1400 فرآیند مذکور آغاز شد.

بیگدلی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته و ارائه اطلاعات کارکنان شهرداری به دانشگاه علوم پزشکی تمام کارکنان شهرداری قم در بخش های مختلف می توانند با کارت ملی به مرکز واکسیناسیون واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مراجعه و به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی بیان کرد: اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان شهرداری تا روز یکشنبه هفتم شهریورماه ادامه دارد و در صورت لزوم نیز قابل تمدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کارکنان شهرداری قم آغاز شد

واکسیناسیون کارکنان شهرداری قم آغاز شد