مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:252021-08-29ورزشي

باشگاه آلومینیوم بدهکارش را سرمربی تیم کرد!


خطیبی دو فصل پیش موفق شد آلومینیوم را به لیگ برتر بیاورد و با این تیم، در پایان نیم فصل اول لیگ بیستم به مقام ششم جدول دست یافت اما ناگهان تیم را ترک کرد و به تراکتور رفت تا با شکایت آلومینیوم یک میلیارد تومان محکوم شود - سرمربی پیشین تراکتور تبریز مجدداً هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، حمید محرابی مدیرعامل در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک گفت: شامگاه روز یکشنبه (هفتم شهریور ماه)، جلسه ای با حضور اعضای محترم هیئت مدیره و رسول خطیبی در دفتر باشگاه تشکیل شد.

در پایان جلسه، خطیبی به مدت دوسال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک انتخاب شد و سکان هدایت تیم را به صورت رسمی بر عهده گرفت.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه آلومینیوم در اولین فرصت، فعالیت خود را به منظور جذب بازیکنان مد نظر رسول خطیبی آغاز خواهد کرد تا امسال نیز تیم با قدرت و آمادگی بالا، لیگ بیست ویکم را آغاز کند و نتایج قابل قبولی بگیرد.

خطیبی دو فصل پیش موفق شد آلومینیوم را به لیگ برتر بیاورد و با این تیم، در پایان نیم فصل اول لیگ بیستم به مقام ششم جدول دست یافت.

وی پس از آن تصمیم گرفت هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه آلومینیوم بدهکارش را سرمربی تیم کرد!

باشگاه آلومینیوم بدهکارش را سرمربی تیم کرد!