مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 05:202021-08-29سياسي

زاکانی در 21 روز گذشته با چه کسانی دیدار کرد؟


عضو شورای شهر تهران در خصوص جلسات شهردار منتخب در 21 روز گذشته توضیحاتی ارائه کرد.

- مهدی نادعلی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، در خصوص اقدامات شهردار منتخب تهران در بیست و یک روز گذشته گفت: از روز 17 مرداد که اعضای ششمین دوره شورای شهر تهران زاکانی را به عنوان شهردار انتخاب کردند، وی جلسات متعددی با افراد متخصص و صاحب نظران در این حوزه داشته است.

  نادعلی ادامه داد: زاکانی در ساختمان شهرداری مستقر هستند و جاوید همچنان به عنوان سرپرست است تا حکم زاکانی توسط برقرار است و حتی یک جلسه چندین ساعته با شهرداران مناطق 22 گانه  داشته که نتایج مثبتی داشت.

  عضو شورای شهر تهران در خصوص مشاورین شهردار منتخب گفت: برخی از مشاورین زاکانی از بیرون مجموعه و بخشی از درون شهرداری هستند و تلاش می کنند تا تصمیم گیری های درست برای رفع مشکلات انجام داده و بتوانند شهر را به آبادانی برسانند.

حتی زاکانی کارگروه های مختلفی تشکیل داده است.

  وی به برگزاری جلسات شهردار منتخب با اعضای شورا اشاره کرد و گفت: البته زاکانی از مدیران سابق شهرداری هم نقطه نظرات کارشناسی را دریافت کرده است.

  نادعلی در خصوص ورود نیروی جدید از بیرون به داخل شهرداری گفت: ما می خواهیم که از بدنه استفاده کنیم و البته خود زاکانی هم در جلسه ارائه برنامه به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی در 21 روز گذشته با چه کسانی دیدار کرد؟

زاکانی در 21 روز گذشته با چه کسانی دیدار کرد؟