مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-29اقتصادي

دریافت سود بورسی در ازای جان!


هرچه کرونا بیشتر جان می گیرد، صف ها طویل تر می شود، انگار نه انگار سامانه ای برای پرداخت سود مجامع به صورت الکترونیکی وجود دارد که شرکت ها برای پرداخت سودهای ناچیز در روزهای جولان کرونا در کشور، - هرچه کرونا بیشتر جان می گیرد، صف ها طویل تر می شود، انگار نه انگار سامانه ای برای پرداخت سود مجامع به صورت الکترونیکی وجود دارد که شرکت ها برای پرداخت سودهای ناچیز در روزهای جولان کرونا در کشور، سهامداران را به زیر سقف بانک ها می کشانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از میان شرکت های بورسی حدود 430 شرکت مجامع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرده و راه های مختلفی را برای پرداخت سود به سهامداران خود اعلام کرده اند.

از واریز سود از طریق سامانه سجام گرفته که بهترین روش بوده و در این روزهای کرونایی کمترین خطر را برای سهامدار دارد تا مراجعه حضوری به بانکی خاص که باعث می شود سهام داران در روزهایی که سایه کرونا بر کشور سنگینی می کند مجبور شوند برای دریافت سود خود به بانک ها مراجعه کنند که نه تنها جان خودشان در خطر است، بلکه به شلوغی این مکان پرخطر نیز دامن زده می شود! از میان 430 شرکت و نماد بیش از 86 نماد شامل مذکور، نمادهای اعتلا، افرا، انرژی، بپیوند، بتراس، برکت، بشهاب، بمیلا، بنو، پارسیان، پخش، پسهند، تلیسه، توریل، ثامید، ثبهساز، چفیبر، چکاپا، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت سود بورسی در ازای جان!

دریافت سود بورسی در ازای جان!