مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-29سياسي

افت رتبه تهران در میان کلانشهرهای جهان به دلیل ضعف فاوا


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رتبه تهران در میان کلانشهرها طی 4 ساله گذشته به شدت افت کرده و به زیر 80 رسیده است، گفت: دلیل عمده این افت مربوط به حوزه فاوا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر قائمی، پس از استماع گزارش محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به اینکه در سال سوم برنامه پنجساله سوم شهرداری قرار داریم، گفت: سوال این است که با توجه به اینکه شعار دوره پنجم تحقق شهر هوشمند بوده است میزان دستیابی پروژه شهر هوشمند را چه حدی ارزیابی می کنید و به چه حجمی از موافقیت رسیده ایم.

وی ادامه داد: رتبه شهر تهران در میان کلانشهرهای جهان از سال 86 تا 96 از 176 به 25 ارتقا یافت اما در این 4 ساله گذشته رتبه تهران به شدت افت پیدا کرده و به زیر 80 رسیده دلیل این افت که دلیل عمده این افت مربوط به حوزه فاوا است.

عضو شورای شهر تهران گفت: میزان مجاز قطعی سرویس ها در طول یکسال باید 5 دقیقه باشد و در طول 2 سال بیش از 10 ساعت قطعی داشته است.

وی با انتقاد از روند ممیزی، ابراز داشت: این روند تغییر بنیادی کرده و به روال های قدیمی بازگشت.

قائمی از فرجود پرسید: چه مقدار از فرآیندهای شهرداری و تعامل با سایر سازمان ها موفق به ساده سازی فرایند و تسهیل امور به شهروندان شدید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت رتبه تهران در میان کلانشهرهای جهان به دلیل ضعف فاوا

افت رتبه تهران در میان کلانشهرهای جهان به دلیل ضعف فاوا