مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-29اقتصادي

وضعیت وخیم کرونا در آذربایجان شرقی/ بدتر شدن شرایط در روزهای آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین صومی اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان به یک هزار و 820 نفر رسیده و میانگین روزانه فوتی های مبتلا به بیماری کرونا حدود 25 نفر است که این آمار روز به روز در حال افزایش می باشد.

وی با بیان اینکه این روند نشانگر فعال بودن ویروس در استان است، افزود: به احتمال قوی در روزهای آینده اوضاع بدتری خواهیم داشت.

صومی با اشاره به روند واکسیناسیون در آذربایجان شرقی، گفت: از دیروز و امروز واکسیناسیون در تمام استان در حال انجام است و امیدواریم دُز دوم واکسن های سینوفارم و برکت را برای گروه هدف تزریق کنیم.

 مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر در استان، یادآور شد: اگر ظرفیت انجام تست های کرونایی در استان بالاتر بود، به طور قطع تعداد موارد مثبت از این عدد بیشتر می شد.

سیمین خیاط زاده با تاکید بر سرعت بخشی به واکسیناسیون خاطرنشان کرد: واکسیناسیون علیه ویروس کرونا امروز در مراکز تجمعیی تبریز و سایر شهرستان های استان انجام می شود.

وی  متذکر شد: با توجه به افزایش روند بیماری کرونا در استان مردم باید فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت وخیم کرونا در آذربایجان شرقی/ بدتر شدن شرایط در روزهای آینده

وضعیت وخیم کرونا در آذربایجان شرقی/ بدتر شدن شرایط در روزهای آینده