مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:102021-08-29اجتماعي

تزریق واکسن کرونا به دانش آموزان بالای 12 سال دارای بیماری زمینه ای


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا هنوز واکسنی که مناسب برای سنین زیر 18 سال باشد معرفی نشده بنابراین چاره ای جز صبرکردن برای تایید واکسن مناسب برای این سنین نداریم.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا هنوز واکسنی که مناسب برای سنین زیر 18 سال باشد معرفی نشده بنابراین چاره ای جز صبرکردن برای تایید واکسن مناسب برای این سنین نداریم.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه شهروندان باید در زمان اعلام شده واکسن کرونا را تزریق کنند، اظهار کرد: شهروندان باید با توجه به اولویت سنی که برای تزریق واکسن اعلام می شود، به مراکز تجمیعی واکسن مراجعه کنند و این امر را به تاخیر نیندازند چون سلامت خودشان به خطر می افتاد.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا تزریق دز سوم واکسن برای ایجاد ایمنی بیشتر لازم است، توضیح داد: دز سوم واکسن کرونا تنها برای کادر بهداشت و درمان که مستقیم در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است ولی برای سایر شهروندان جهت تزریق دز سوم تصمیمی گرفته نشده است.

این مسئول در خصوص وضعیت واکسیناسیون در البرز گفت: در حال حاضر روزانه 20 هزار دز واکسن در استان تزریق می شود و تا کنون به مجموع گروه های س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به دانش آموزان بالای 12 سال دارای بیماری زمینه ای

تزریق واکسن کرونا به دانش آموزان بالای 12 سال دارای بیماری زمینه ای