مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:152021-08-29سياسي

سرلشکر باقری: برنامه جامع صنعت دفاعی آماده است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برنامه جامع صنعت دفاعی آماده و در جریان است،گفت: با هم افزایی بین نیروهای مسلح و وزارت دفاع شاهد ارتقای چشمگیر سامانه های دفاعی خواهیم بود.

- ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز(یکشنبه) در حاشیه مراسم تکریم و معارفه وزرای سابق و جدید وزارت دفاع در جمع خبرنگاران، گفت: وزارت دفاع در دوره های مسئولیت گوناگونی و در زمان مدیریت وزرای مختلف به حمدالله رو به پیشرفت و ارتقا بوده است.

وی با اشاره به اقدامات امیر حاتمی در دوران مسئولیت خود در وزارت دفاع، افزود: در چهار سال گذشته امیرحاتمی اقدامات و خدمات فراوان و موثری انجام داد و پیشرفت های مناسبی در توان دفاعی کشور اتفاق افتاده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در دوره جدید امیر آشتیانی با توجه به سابقه درخشانی که در مسئولیت های مختلف نظامی در ارتش و سابقه خوبی که در ستاد کل داشتند، قطعاً این مسیر را با موفقیت پیش خواهد برد.

سرلشکر باقری گفت: برنامه جامع صنعت دفاعی آماده و در جریان است و ان شاءالله با هم افزایی که بین نیروهای مسلح ، ستاد کل، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با وزارت دفاع است و بهره گیری از شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های کشور و جوانان هوشمند کشور شاهد ارتقاء چشمگیر سامانه های دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: برنامه جامع صنعت دفاعی آماده است

سرلشکر باقری: برنامه جامع صنعت دفاعی آماده است