مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:252021-08-29سياسي

وعده های وزیر اطلاعات برای تحول در این وزارتخانه


خطیب مهمترین وظیفه و برنامه وزارت اطلاعات را تولید اطلاعات و دقت نظر در تامین شقوق متنوع امنیتی و هشیاری در دیده بانی و مرزبانی همه جانبه ابعاد پیچیده لایه های مختلف امنیتی در مقیاس ملی و فراملی و منطقه ای دانست و تاکید کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب متولد 1340 است و حضور در درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب، حضور و فعالیت در اطلاعات عملیات سپاه از سال 1359 را در کارنامه دارد.

او همچنین در وزارت اطلاعات فعالیت کرده و حضور در دفتر مقام معظم رهبری و ریاست مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه را هم در سوابق خود ثبت کرده است.

وزیر اطلاعات در توضیح برنامه های خود با تقدیر از کسانی که از او دفاع کردند یا نقدی داشتند، اظهار کرد: از همه عزیزان تقاضا دارم که در ادامه راه با نکته سنجی و بیان نقد و پیشنهادات خود ما را مورد حمایت قرار دهند.

عملیاتی کردن برنامه تحولی در تشکیلات اطلاعات کشور وی مهمترین وظیفه و برنامه وزارت اطلاعات را تولید اطلاعات و دقت نظر در تامین شقوق متنوع امنیتی و هشیاری در دیده بانی و مرزبانی همه جانبه ابعاد پیچیده لایه های مختلف امنیتی در مقیاس ملی و فراملی و منطقه ای دانست و تاکید کرد: لازمه این امر بالندگی تحولی است که پویایی پیشگامی و هوشمندی مستمر در تشکیلات پنهانی اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های وزیر اطلاعات برای تحول در این وزارتخانه

وعده های وزیر اطلاعات برای تحول در این وزارتخانه