مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-29پزشكي

روزانه خدمات بستری موقت به 2 هزار بیمار کرونا در فارس ارائه می شود


به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روزانه بیش از 2000 بیمار مبتلا به کرونا در کلینیک های بستری موقت OPAT فارس خدمات درمانی دریافت می کنند.

- ایسنا/فارس به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روزانه بیش از 2000 بیمار مبتلا به کرونا در کلینیک های بستری موقت OPAT فارس خدمات درمانی دریافت می کنند.

اورنگ ایلامی یکشنبه 7 شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: کلینیک های بستری موقت OPAT به عنوان یک راه حل در موج پنجم کرونا، فشار بر بیمارستان ها و نیاز به بستری بیماران را کاهش داده است.

او افزود: با راه اندازی کلینیک سرپایی کرونا، بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می کنند، پس از ارزیابی اولیه، در صورتی که نیاز به بستری شدن نداشته باشند، در کلینیک های سرپایی، اقدامات درمانی موردنیاز را دریافت می کنند.

ایلامی با اشاره به اینکه کلینیک های بستری موقت درمان بیماران کرونا در بیمارستان های شیراز و دیگر شهرهای فارس با توجه به ضرورت و شرایط هر شهر فعال شده است، گفت: این امر موجب شده بخش عمده ای از تعداد بستری ها در مراکز درمانی کاهش یابد و بهره وری بهتری برای ظرفیت تخت ها ایجاد شود تا روند درمان کرونا بهبود و رضایتمندی بیشتری در بین بیماران ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه خدمات بستری موقت به 2 هزار بیمار کرونا در فارس ارائه می شود

روزانه خدمات بستری موقت به 2 هزار بیمار کرونا در فارس ارائه می شود