مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-29بين الملل

تخریب و مصادره 31 ساختمان متعلق به فلسطینیان ظرف 2 هفته


دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل در فلسطین اعلام کرد، مقامات رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته 31 ساختمان متعلق به فلسطینیان را در کرانه باختری تخریب یا مصادره کردند.

- دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل در فلسطین اعلام کرد، مقامات رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته 31 ساختمان متعلق به فلسطینیان را در کرانه باختری تخریب یا مصادره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، این دفتر در گزارشی که برای روزهای نهم تا 23 اوت نوشته، آورده است، عملیات تخریب موجب شد 32 تن از جمله 14 کودک آواره و حدود 680 تن متضرر شوند.

در این گزارش آمده است که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در حکمی نهایی ساختمانی را در محله شعفاط در قدس متعلق به شهرک نشینان دانست و به فلسطینی های ساکن در این ساختمان 20 روز مهلت داد، ساختمان را تخلیه کنند و آنها مجبور شدند به دست خود ساختمان را تخریب کنند.

در اثر این اقدام چهار خانوار آواره شدند.

دهم اوت مقامات رژیم صهیونیستی یک مسیر کشاورزی را در شهر بیت لحم تخریب کردند و حدود 100 خانواده از رسیدن به اراضی خود بازماندند.

طبق این گزارش سازمان ملل، در پی تخریب ساختمانی که قرار بود به عنوان مهدکودک در قدس استفاده شود، حدود 100 کودک متضرر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب و مصادره 31 ساختمان متعلق به فلسطینیان ظرف 2 هفته

تخریب و مصادره 31 ساختمان متعلق به فلسطینیان ظرف 2 هفته