مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:052021-08-29حوادث

حمله اراذل و اوباش در یزد به آمبولانس در حال ماموریت


مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد از حمله اراذل و اوباش به یک دستگاه آمبولانس در حال ماموریت خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت.

- ایسنا/یزد مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد از حمله اراذل و اوباش به یک دستگاه آمبولانس در حال ماموریت خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت.

دکتر سیدحسین طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان این که یک دستگاه آمبولانس آلمانی و خوب سازمان از رده خارج شد گفت: در حادثه شب گذشته که در خیابان مهدی (عج) یکی از خیابان های شهر یزد اتفاق افتاد، اراذل و اوباش به امبولانس در حال ماموریت حمله برده و آن را از رده خارج کردند.

وی با بیان این که این دستگاه آمبولانس در حال حاضر به دلیل نبودن تجهیزات مورد نیاز در بازار از رده خارج شده است، اظهار کرد: متاسفانه این آمبولانس دچار آسیب های زیادی شده است اما خوشبختانه بیماری در آمبولانس نبوده و حادثه جانی در پی نداشتیم.

این مسئول با بیان این که یکی از اراذل و اوباش در محل حادثه توسط پلیس دستگیر شده است، گفت: اتفاقی که برای اورژانس رقم خورد بخشی از حادثه دیشب و اتفاقات مربوط به این اراذل و اوباش که گویا سه نفر نیز بودند، مربوط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اراذل و اوباش در یزد به آمبولانس در حال ماموریت

حمله اراذل و اوباش در یزد به آمبولانس در حال ماموریت