مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:052021-08-29سياسي

دانشگاه شیراز در قله داشته های علمی فارس است


استاندار فارس با بیان اینکه هر محدوده جغرافیایی، به داشته هایش می بالد، گفت: استان فارس داشته های فراوانی دارد و دارایی های علمی یکی از آنهاست و دانشگاه شیراز در قله آن قرار دارد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه هر محدوده جغرافیایی، به داشته هایش می بالد، گفت: استان فارس داشته های فراوانی دارد و دارایی های علمی یکی از آنهاست و دانشگاه شیراز در قله آن قرار دارد.

عنایت الله رحیمی یکشنبه هفتم شهریور در مراسم افتتاح پروژه های دانشگاه شیراز با قدردانی از دست اندرکاران و حامیان اجرای این پروژه ها، گفت: کمتر جایی است که اسمی از شیراز و فارس برده شود و دانشگاه شیراز معرف آن نباشد و کمتر برنامه توسعه ای است که مطرح شود و ربطی به دانشگاه شیراز نداشته باشد؛ اعم از این که پشتیبانی علمی آن را انجام دهد؛ یا نیروی متخصص آن تربیت کرده یا مبانی توسعه اش را هدایت و نظارت و کنترل کند.

استاندار فارس ادامه داد: این جایگاه ماندگار دانشگاه شیراز متاثر از تلاش بی وقفه گذشتگان و زحماتی است که در حال حاضر صورت می گیرد و امیدواریم آیندگان نیز این ارزش را همچنان بالنده نگه دارند.

وی با بیان این که در هفته دولت 919 پروژه با هزینه بالغ بر 24 هزار و 900میلیارد تومان در استان فارس افتتاح شده یا آماده افتتاح است، افزود: در دانشگاه شیراز پروژه های خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شیراز در قله داشته های علمی فارس است

دانشگاه شیراز در قله داشته های علمی فارس است