مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:252021-08-29سياسي

دانشگاه شیراز بر قله دارایی های فارس ایستاده است


هر محدوده جغرافیایی، به داشته هایش می بالد و استان فارس داشته های فراوانی دارد که دارایی های علمی یکی از آنهاست و دانشگاه شیراز در قله آن قرار دارد.

- ، عنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح پروژه های دانشگاه شیراز با قدردانی از دست اندرکاران و حامیان اجرای این پروژه ها، گفت: کمتر جایی است که اسمی از شیراز و فارس برده شود و دانشگاه شیراز معرف آن نباشد و کمتر برنامه توسعه ای است که مطرح شود و ربطی به دانشگاه شیراز نداشته باشد؛ اعم از اینکه پشتیبانی علمی آن را انجام دهد؛ یا نیروی متخصص آن تربیت کرده یا مبانی توسعه اش را هدایت و نظارت و کنترل کند.

استاندار فارس ادامه داد: این جایگاه ماندگار دانشگاه شیراز متأثر از تلاش بی وقفه گذشتگان و زحماتی است که در حال حاضر صورت می گیرد و امیدواریم آیندگان نیز این ارزش را همچنان بالنده نگه دارند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت 919 پروژه با هزینه بالغ بر 24 هزار و 900 میلیارد تومان در استان فارس افتتاح شده یا آماده افتتاح است، افزود: در دانشگاه شیراز پروژه های خیلی خوبی افتتاح شد که سردر ورودی، پژوهشکده انرژی، یادمان شهدای گمنام، جداسازی آب شرب از فضای سبز، بازسازی خوابگاه مفتح، آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی، آبیاری تحت فشار دانشکده کشاورزی و آزمایشگاه سلول های خورشیدی دانشکده مهندسی از آن ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شیراز بر قله دارایی های فارس ایستاده است

دانشگاه شیراز بر قله دارایی های فارس ایستاده است