مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:002021-08-29سياسي

بابایی اقدم استعفای خود را تقدیم رییس شورای شهر تبریز کرد + متن استعفا


فریدون بابایی اقدم عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تقدیم استعفا نامه خود به رییس شورای اسلامی شهر تبریز از ادامه حضور در شورا استعفا داد.

- بابایی اقدم استعفای خود را تقدیم رییس شورای شهر تبریز کرد + متن استعفا ایسنا/آذربایجان شرقی فریدون بابایی اقدم عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تقدیم استعفا نامه خود به رییس شورای اسلامی شهر تبریز از ادامه حضور در شورا استعفا داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن استعفای بابایی اقدم به شرح زیر است: بسمه تعالی ریاست محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز جناب آقای برگی با سلام با درود و سلام به روح کودکان، مادران و پدرانی که مظلومانه در پی حوادث طبیعی و انسانی قربانی بی تفاوتی ها، سهل انگاری ها و عدم احساس مسئولیت متولیان امر می شوند.

به استناد ماده 36 آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهر تبریز، ضمن پوزش از مردم شریف تبریز خاصه ساکنان محلات حاشیه نشین و فرسوده شهر، بدینوسیله استعفانامه خویش از عضویت در شورای اسلامی کلانشهر تبریز را تقدیم ریاست محترم شورای شهر می نمایم.

از روزی که به نیت انجام رساله دکتری پا در محلات حاشیه نشین گذاشتم، همواره آرزو داشتم در جایگاهی باشم که بتوانم دردهای بدون شرح این همشهریان آشناتر از خواهران و برادرانم را با گوش جان شنیده و مرهمی بر زخم هایشان باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابایی اقدم استعفای خود را تقدیم رییس شورای شهر تبریز کرد + متن استعفا

بابایی اقدم استعفای خود را تقدیم رییس شورای شهر تبریز کرد + متن استعفا