مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:052021-08-29دانش

مجوز مرکز نوآوری دانشگاه اردکان صادر شد


معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان از صدور مجوز ایجاد مرکز نوآوری در این دانشگاه از سوی دفتر برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت عتف خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان از صدور مجوز ایجاد مرکز نوآوری در این دانشگاه از سوی دفتر برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت عتف خبر داد.

دکتر علی فتح زاده در گفت وگو با ایسنا در این باره اعلام کرد: بر همین اساس مرکز مذکور با همکاری پارک علم و فناوری یزد، ضمن استقرار در ساختمان شماره دو دانشگاه یعنی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی سابق، رسماً کار پذیرش و استقرار واحدهای رشد و فناور شهرستان اردکان را آغاز خواهد کرد.

وی همچنین گفت: شورای گسترش آموزش عالی کشور نیز با راه اندازی رشته مهندسی مکانیک – گرایش طراحی کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه اردکان موافقت به عمل آورد و بدین ترتیب دانشگاه اردکان در نیمسال اول سال تحصیلی 1401 – 1400 در رشته مذکور پذیرش دانشجو خواهد داشت.

فتح زاده با بیان این که این اولین رشته ای است که در قالب طرح تعاون موفق به راه اندازی آن شده ، تصریح کرد: لازم می دانم در این خصوص از پیگیری های مجدانه مسئولان دانشکده فنی و مهندسی جهت عقد قرارداد طرح تعاون و ریاست دانشگاه برای این که بتوانیم برای رشته مذکور در همین سال تحصیلی جاری پذیرش دانشجو داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مرکز نوآوری دانشگاه اردکان صادر شد

مجوز مرکز نوآوری دانشگاه اردکان صادر شد