مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 10:252021-08-29سياسي

شوراهای شهر باید به دنبال درآمد پایدار شهری باشند


شوراهای اسلامی شهر باید با ایجاد درآمد پایدار شهری و جذب سرمایه گذار به فکر توسعه شهر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل خمسه در دیدار با اعضای شورای شهر زنجان گفت: سازمان بازرسی کشور، یک مجموعه عالی نظارتی است که بر اساس اصل 174 قانون اساسی که وظیفه این سازمان نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین است.

وی اظهار کرد: این سازمان زیر نظر رییس قوه قضاییه فعالیت می کند و بررسی عملکرد امور شهرداری ها یکی از وظایف آن است و این بازرسی کل آمادگی کامل دارد تا در راستای ارتقا سلامت نظام اداری مشاوره های مورد نیاز مدیران را در حوزه های مرتبط کاری در اختیار آنها بگذارد تا با رویکرد پیشگیرانه، همدلی و هم افزایی گام های مؤثری در عرصه خدمت رسانی به مردم برداشته شود.

مدیر کل بازرسی استان زنجان با اعلام همراهی بازرسی کل استان در ارائه خدمات تخصصی به شورای اسلامی در اتقان تصمیمات و رفع موانع آن افزود: مهم ترین اقدام شورا در زمان حاضر، تعیین و انتخاب شهردار بوده که بایستی منطبق با مقررات و ضوابط قانونی از جمله شرایط احراز شهرداران باشد.

خمسه تدوین، تصویب و ارائه سند جامع مدیریت شهری برمبنای قوانین و مقررات فرادستی، شفاف سازی در اقدامات و فعالیت های شهرداری با هوشمند سازی سیستم ها و روش ها، تصویب به موقع و دقیق لوایح بودجه شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای شهر باید به دنبال درآمد پایدار شهری باشند

شوراهای شهر باید به دنبال درآمد پایدار شهری باشند