مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 10:252021-08-29اقتصادي

3500 مترمربع فضای اداری در لرستان به بهره برداری رسید


استاندار لرستان از افتتاح سه هزار و 500 مترمربع فضای اداری در این استان خبر داد.

- ، سید موسی خادمی امروز یکشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از 8 پروژه مربوط به ساختمان های اداری فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از پروژه های اقتصادی و عمرانی استان در اواخر دولت قبل به بهره برداری رسیده است، 104 پروژه در این هفته افتتاح یا کلنگ زنی شده که از این تعداد 66 پروژه عمرانی و 38 پروژه اقتصادی است و جمع کل اعتبارات این پروژه ها حدود 473 میلیارد تومان است که 191 میلیارد تومان آن مربوط به حوزه عمرانی و 283 میلیارد تومان نیز مربوط به حوزه اقتصادی است.

وی افزود: خوشبختانه بیش از 80 درصد یعنی حدود 380 میلیارد تومان این پروژه ها افتتاحی است و پروژه های کمتری کلنگ زنی شده تا به صورت نیمه تمام روی دست دولت نماند و سعی کرده ایم پروژه های نیمه تمام گذشته را به نتیجه برسانیم.

استاندار لرستان افزود: تقریباً اکثر پروژه های نیمه تمام استان در این چند سال به نتیجه رسیده و بخشی از آن ها که باقی مانده این قابلیت را دارند که در چند ماه آینده به بهره برداری برسند.

خادمی عنوان کرد: از جمله پروژه هایی که در برنامه امروز به طور خاص افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت؛ ساختمان های اداری فرمانداری ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 مترمربع فضای اداری در لرستان به بهره برداری رسید

3500 مترمربع فضای اداری در لرستان به بهره برداری رسید