مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 14:452021-08-29اقتصادي

بتن آماده همدان باید در سطح ملی عرضه شود


مدیر کل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه هر ساله 20 تا 22 واحد نمونه کشوری انتخاب می شود و بتن آماده همدان می تواند در بین این واحدها جای بگیرد، - ایسنا/همدان مدیر کل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه هر ساله 20 تا 22 واحد نمونه کشوری انتخاب می شود و بتن آماده همدان می تواند در بین این واحدها جای بگیرد، گفت: بتن آماده همدان باید در سطح ملی عرضه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مددی دوشنبه 7 شهریورماه در جلسه انعقاد تفاهمنامه میان اداره کل استاندارد استان همدان با انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن آماده و فرآورده های بتنی استان همدان با اشاره به اینکه استاندارد موضوعی فرابخشی است، اظهار کرد: این قضیه باید به عنوان یک مطالبه علمی در جامعه مطرح و در کوتاه ترین زمان به جایگاه شایسته خود برسد و گام های موثری بردارد.

وی ادامه داد: متولی استاندارد سازی در هر حوزه یک سازمان دولتی نیست و محدود به هیچ نهاد خاصی هم نمی شود بلکه باید از ظرفیت مردم به عنوان یک مطالبه ملی نیز استفاده شود و اگر مردم همراهی کنند به نتایج بهتری می رسیم و محصول با کیفیت تری عرضه می شود.

مددی تصریح کرد: باید با تعامل، مردم را در بحث استانداردسازی پای کای بیاوریم و از ظرفیت آنها استفاده کنیم و آگاهی عمومی را بالا ببریم تا هم افزایی مثبت و موثری شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بتن آماده همدان باید در سطح ملی عرضه شود

بتن آماده همدان باید در سطح ملی عرضه شود