مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 19:352021-08-29سياسي

دفتر فن بازار منطقه ای استان اردبیل آغاز به کار کرد


هدف از تشکیل شورای هماهنگی فن بازار منطقه ای، تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به جامعه دانش بنیان استان اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه افتتاح دفتر فن بازار منطقه ای در استان اردبیل اظهار کرد: هدف از تشکیل شورای هماهنگی فن بازار منطقه ای، تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به جامعه برای توسعه بازار عرضه و تقاضا ایجاد می کند.

رییس شورای هماهنگی فن بازار منطقه ای استان اردبیل بیان کرد: این دفتر زیر نظر پارک علم و فناوری استان فعالیت می کند و وظیفه اصلی آن ایجاد هماهنگی بین نهادهای علم و فناوری استان و بررسی برنامه های عملیاتی سالیانه فن بازار منطقه ای خواهد بود.

بهنام جو تصریح کرد: قبل از هر چیز باید از اقدامات و عملکرد استان های موفق الگوبرداری کنیم و اطلاعات کافی در رابطه با چگونگی موفقیت کسب کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن جهش مناسب در روند مدیریت و نحوه عملکرد داشته باشیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه فن بازار، پلات فرم عرضه و تقاضا و ایجاد پل بین تمام عوامل است گفت: ظرفیت استان اردبیل در تولید محصولات دانش بنیان قابل توجه بوده و با راه اندازی دفتر فن بازار می توان در صادرات و ارسال این محصولات در سایر استان ها و کشورهای همسایه که نیازمند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر فن بازار منطقه ای استان اردبیل آغاز به کار کرد

دفتر فن بازار منطقه ای استان اردبیل آغاز به کار کرد