مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 01:052021-08-29سياسي

رادیو اربعین به پیشواز صفر می رود/ معرفی 72 شهید کربلا طی پخش


مدیر رادیو اربعین با اشاره به تدارک این شبکه برای ایام صفر از آغاز به کار آن و جزییات این شبکه رادیویی سخن گفت.

- جواد تشکری مدیر رادیو اربعین درباره افتتاح این شبکه از هفته آینده و جزییات آن به خبرنگار مهر بیان کرد: رادیو اربعین برای هفتمین سال متوالی از سه شنبه هفته آینده و شب اول صفر آغاز به کار می کند که از ساعت 18 روز 16 شهریور مصادف با 29 محرم افتتاح می شود و فعالیت آن تا شام غریبان حضرت رضا (ع) در شب اول ربیع خواهد بود.

وی درباره فعالیت این شبکه رادیویی گفت: این فعالیت به صورت 24 ساعته است و به پوشش اخبار و اطلاعات مرتبط با ایام اربعین می پردازد که از مهمترین آنها پوشش همایش پیاده روی اربعین است که خود مردم عراق دارند.

مدیر رادیو اربعین اضافه کرد: از طریق این شبکه ارتباط های مختلفی با نجف و کربلا برقرار می شود و علاوه بر استودیوی شماره یک در تهران، استودیویی در بین الحرمین داریم، گزارشگرانی هم اعزام می شوند که در طول مسیر پیاده روی اخبار و گزارش های خود را ارائه می کنند.

وی با اشاره به فراخوان برای شعار اربعین امسال توضیح داد: رادیو اربعین امسال برای شعار سال 1400 فراخوان داده است تا مردم در انتخاب شعار مشارکت کنند، مولفه هایی هم در نظر گرفته شد تا مردم طبق مختصات مورد نظر شعار خود را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو اربعین به پیشواز صفر می رود/ معرفی 72 شهید کربلا طی پخش

رادیو اربعین به پیشواز صفر می رود/ معرفی 72 شهید کربلا طی پخش