مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:502021-08-30سياسي

سلامت شهروندان با وجود مراسم هایی مثل تشییع در خطر است


بعضی از مراسم ها مثل تشییع با جمعیت بالا سلامت عمومی شهروندان را به خطر می اندازد که برای جلوگیری از تهدید سلامتی عمومی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

- محمد نجاتی پور در گفت وگو با در شهرستان باغملک از سال گذشته تاکنون تحویل جنازه ها صرفاً رأس ساعت 5 صبح و با هدف پیشگیری از ازدحام صورت می گیرد.

وی افزود: مزید بر آن از خانواده ها تعهدات لازم را به منظور رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی و حضور صرفاً خانوادگی در مراسم مختلف گرفته می شود که از قضا این امر سبب نگرانی و اعتراض برخی شهروندان شده است اما بعضی از مراسم ها با بی ملاحظگی و بی توجهی همراه می شود و سلامت عمومی سایر شهروندان را به خطر می اندازد که قابل اغماض نیست.

نجاتی پور با اشاره به اینکه دستور تشکیل پرونده قضایی برای برگزارکنندگان، مداح، نوازنده محلی، راننده خودروی بلندگودار و ضبط، صادر و تقاضای ابطال مجوز چندین قبضه اسلحه داده شده است، افزود: برای جلوگیری از تهدید سلامتی عمومی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

فرماندار باغملک اظهار کرد: در صورتی که کارکنان یا مسئولان اداری در چنین مراسمی شرکت کنند به عنوان متخلف به هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت شهروندان با وجود مراسم هایی مثل تشییع در خطر است

سلامت شهروندان با وجود مراسم هایی مثل تشییع در خطر است