مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:552021-08-30سياسي

نظر جالب شهید افشار درباره مرحوم پرورش


شهید افشار که خودش استاد اخلاق و عرفان بود، آنچنان شیفته استاد سید علی اکبر پرورش بود که در وصیت نامه اش خطاب به ایشان نوشت: استادم پرورش! شما با اخلاصتان مرا سوزاندید! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس شهدا چون ستارگانی هستند که در آسمان هستی می درخشند، اما برخی از این ستاره ها درخشش فوق العاده ای دارند و می توانند اسوه و الگویی برای دیگران باشند لذا  شایسته است ما یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را همیشه گرامی بداریم و پیوند خود را با آنان همچنان مستحکم نگهداریم.

هفتم شهریورماه 1335 زادروز شهید جلال افشار از شهدای والامقام خطه اصفهان است، او بعد از اخذ دیپلم وارد مدرسه حقانی در حوزه علمیه قم شد که تحت نظارت شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهید آیت الله قدوسی اداره می شد، شهید افشار در درس های اخلاقی عارف واصل مرحوم آیت الله بهاءالدینی هم شرکت می جست و از مریدان پروپاقرص ایشان بود و آیت الله بهاءالدینی هم لقب ذاکر قریب البکاء  به او داده بودند چون خبلی زود اشکش جاری می شد.

من خودم دلباخته شهید جلال افشار بودم و از ناله ها و گریه های عاشقانه اش در دعای کمیل سحرگاهان شب های جمعه مرحوم استاد پرورش در مسجد سید اصفهان، مسجد جامع و یا در منازل دوستان خاطره ها دارم، او وقتی به جبهه می خواست برود تفألی به قرآن زده بود، آیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر جالب شهید افشار درباره مرحوم پرورش

نظر جالب شهید افشار درباره مرحوم پرورش