مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:552021-08-30اقتصادي

3 بنای تاریخی کرمانشاه در راه واگذاری به بخش خصوصی


معاون میراث فرهنگی کرمانشاه از به مزایده گذاشتن سه بنای تاریخی کرمانشاه برای واگذاری به بخش خصوصی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون میراث فرهنگی کرمانشاه از به مزایده گذاشتن سه بنای تاریخی کرمانشاه برای واگذاری به بخش خصوصی خبر داد.

کیومرث اعظمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اهمیت واگذاری خانه های تاریخی، اظهار کرد: واگذاری خانه های تاریخی به سرمایه گذاران بخش خصوصی از طریق مزایده به منظور احیاء، مرمت و بهره برداری از آنها انجام می گیرد.

وی افزود: صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی وزارت میراث فرهنگی از چند سال پیش این برنامه را در دستور کار قرار داده که طی این مدت در کرمانشاه چهار خانه تاریخی فیض مهدوی، حمام نظام، خانه سوری و خانه صارم الدوله به بخش خصوصی واگذار شده اند.

معاون میراث فرهنگی استان اضافه کرد: در حال حاضر هم خانه رنده کش(خواجه باروخ)، خانه حاج آخوند و حمام حاج شهبازخان بناهای تاریخی استان هستند که از طریق صندوق احیا و بهره برداری وزارتخانه برای مزایده رفته اند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در این بناهای تاریخی داشته باشند، پس از شرکت در مزایده در صورتی که برنده مزایده شوند، می توانند متناسب با شان اثر و کاربری هایی که برای آن تعریف شده، طبق تفاهم نامه ای برای مدتی معین از بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 بنای تاریخی کرمانشاه در راه واگذاری به بخش خصوصی

3 بنای تاریخی کرمانشاه در راه واگذاری به بخش خصوصی