مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 05:002021-08-30اقتصادي

جریمه 46 میلیاردی یک کارخانه سیمان در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 46 میلیاردی یک کارخانه سیمان در همدان خبرداد و گفت: گرانفروشی 45 تن سیمان دلیل جریمه میلیاردی این کارخانه سیمان بود .

- ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 46 میلیاردی یک کارخانه سیمان در همدان خبرداد و گفت: گرانفروشی 45 تن سیمان دلیل جریمه میلیاردی این کارخانه سیمان بود .

داریوش جودکی اظهارکرد: این کارخانه در هر تُن سیمان 500 هزار ریال گرانفروشی کرده بود که در تعزیرات حکومتی همدان محکوم شد.

وی تصریح کرد : حسب گزارش سازمان صمت همدان مبنی بر گرانفروشی یک واحد تولیدی سیمان مشخص شد از تاریخ 22 فروردین امسال بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به افزایش قیمت سیمان پاکتی به میزان هرتُن 500 هزار ریال کرده که این کار افزایش نرخ سیمان در بازار مصرف و اخلال در نظام عرضه این محصول را به همراه داشته است.

جودکی افزود: شعبه هیأت بدوی این اداره کل اتهام یاد شده را محرز تشخیص و این واحد را به پرداخت مبلغ 46 میلیارد و 800 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که پس از تأیید رأی در شعبه تجدید نظر استان پرونده هم اکنون در اجرای احکام اداره کل در حال اجراست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان ، تلفن 32523442 اداره کل ، تلفن گویای 124 وسامانهwww.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 46 میلیاردی یک کارخانه سیمان در همدان

جریمه 46 میلیاردی یک کارخانه سیمان در همدان