مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:102021-08-30اقتصادي

افتتاح 15 پروژه در کبودراهنگ


در ادامه افتتاح پروژه ها و در آخرین روزهای هفته دولت شش واحد مسکن محرومین، پد هوایی و باند اضطراری هلال احمر و بزرگترین گلخانه استان همدان با 7860 متر مربع در در شهرستان کبودراهنگ به بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان در ادامه افتتاح پروژه ها و در آخرین روزهای هفته دولت شش واحد مسکن محرومین، پد هوایی و باند اضطراری هلال احمر و بزرگترین گلخانه استان همدان با 7860 متر مربع در در شهرستان کبودراهنگ به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دولت، از یک واحد ساختمان مسکونی در روستای جیغی به مساحت 70 مترمربع با تسهیلات 50 میلیون تومانی و 65 میلیون تومان بلاعوض که با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان کبودراهنگ ساخته شده بود به بهره برداری رسید.

افتتاح سه مسکن خانواده چند معلولی در روستای جیغی شهرستان کبودراهنگ نیز با اعتبار 450 میلیون ریال کمک پرداختی بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن و مشارکت مددجو و پرداخت تسهیلات بنیاد مسکن انجام شد.

بهره برداری از گلخانه صیفی جات با مساحت 7860 متر مربع با اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 14 نفر در روستای علیصدر، پد هوایی شهر گل تپه با اعتباری افزون بر 80 میلیون تومان و ساختمان آتش نشانی قهورد علیا همزمان با هفت پروژه دهیاری های دهستان قهورد با اعتبار افزون بر یک میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 15 پروژه در کبودراهنگ

افتتاح 15 پروژه در کبودراهنگ