مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:252021-08-30دانش

شاخص های ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد در سال 1400


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ شاخص های ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد این دانشگاه در سال 1400 خبر داد.

- معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ شاخص های ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد این دانشگاه در سال 1400 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر دهقانی فیروزآبادی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی از مراکز رشد واحدهای دانشگاهی بر اساس سطح بندی یکی از اهداف و برنامه های معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری است.

وی ادامه داد: شاخص های ارزیابی و سطح بندی شامل سه بخش شاخص های کمی و کیفی مرکز رشد، شاخص های هسته ها/واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان و شاخص های مالی است.

هر کدام این بخش ها به ترتیب دارای 22، 13 و 3 زیر شاخه است.

دکتر دهقانی فیروزآبادی تأکید کرد: نسبت به سال 1399 با هدف ارتقا و توسعه شاخص ها و به منظور رصد تمامی فعالیت های مدیران مراکز رشد 13 مورد جدید به شاخص ها اضافه شده و از 25 شاخص به 38 مورد افزایش یافته است.

از جمله این موارد می توان به تفکیک انواع رویدادهای فناورانه اشاره کرد که در 10 زیر شاخه تعریف شده اند و با توجه به محتوا و نوع فعالیت از امتیازات متفاوتی برخودار هستند.

از دیگر مواردی که به شاخص ها اضافه شده است بحث توانمندسازی مدیران مراکز رشد است که از طریق حضور و برگزاری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد در سال 1400

شاخص های ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد در سال 1400