مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:402021-08-30سياسي

پیاده روی اربعین قدرت تمدنی جهان اسلام است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی، قدرت تمدنی جهان اسلام است، گفت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی مبدا و منشأ تحولات دنیای اسلام است.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به گسترش فرهنگ و جاذبه مغناطیسی حضرت سیدالشهداء (ع) در جهان به ویژه در پیاده روی اربعین حسینی، اظهار داشت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی، بهت، حیرت و شگفتی بسیاری از کشورهای جهان را به همراه داشته است و امروز در این اجتماع میلیونی و کم نظیر می توان شاخصه ها و مؤلفه های قدرت انقلاب شیعه و جهان اسلام را به وضوح به نظاره نشست.

وی در ادامه با اشاره به قدرت جاذبه مغناطیسی حرکت عظیم حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش در طول تاریخ به ویژه در عصر کنونی، افزود: باید از این قدرت عظیم و ظرفیت پیاده روی اربعین حسینی در راستای وحدت و همدلی جهان اسلام بهره گرفت و این قدرت مهم را به رخ جهانیان کشید.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست و مطالبه عموم ملت ایران از دولت سیزدهم برای تسهیل در پیاده روی اربعین حسینی، تصریح کرد: شرایط حضور عاشقان و دلدادگان به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و این مسیر پر بهجب توسط دولت سیزدهم باید با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین قدرت تمدنی جهان اسلام است

پیاده روی اربعین قدرت تمدنی جهان اسلام است