مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-30اقتصادي

عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت در دشتستان ️افتتاح و آغاز شد


در آیین ویدئو کنفرانسی با حضور گراوند استاندار بوشهر 15 پروژه عمرانی به نمایندگی از 120 پروژه هفته دولت در دشتستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، در آیین ویدئو کنفرانسی با حضور گراوند استاندار بوشهر و شماری از مدیران در استانداری بوشهر و نوروزی فرماندار و شماری از مدیران شهرستان دشتستان در فرمانداری این شهرستان، 15 پروژه عمرانی به نمایندگی از 120 پروژه هفته دولت در دشتستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فتح اله نوروزی در این آیین اظهار داشت: در ایام هفته دولت امسال 120 پروژه با 741 میلیارد تومان شامل 80 پروژه افتتاحی با اعتبار 311 میلیارد تومان در دشتستان افتتاح و عملیات اجرایی 40 پروژه با اعتبار 430 میلیارد تومان آغاز می شود.

فرماندار دشتستان افزود: همچنین امروز 15 پروژه عمرانی با 273 میلیارد تومان شامل 10 پروژه افتتاحی به ارزش 189 میلیارد تومان و پنج پروژه با اعتبار 84 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی عمده پروژه های هفته دولت در دشتستان را اجرای سیستم آبیاری نوین در سعدآباد و شبانکاره، پروژه های مخابراتی شهری و روستایی، تقاطع غیر همسطح سعدآباد – آبپخش، بهسازی ورودی شهر سعدآباد و ایمن سازی محور دالکی به کنارتخته عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت در دشتستان ️افتتاح و آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت در دشتستان ️افتتاح و آغاز شد