مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-30سياسي

در دیپلماسی علمی از کشورهای همسایه غافل نشویم


در این دوره حمایت ویژه ای از دیپلماسی علمی خواهیم داشت و در بودجه سال آینده تلاش می شود ردیف ویژه ای برای تحقق مرجعیت علمی و دیپلماسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر محمدعلی زلفی گل که روز دوشنبه به صورت مجازی در مراسم گشایش پنجاه و دومین کنفرانس ریاضی ایران به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان صحبت می کرد افزود: وقتی از مجله ای بین المللی حمایت کنیم و آن مجله تحت نمایه پایگاه های معتبر بین المللی قرار گیرد دانشمندان کشورهای دیگر هم در این مجلات ما حضور خواهند یافت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: اگر توان و درایت حمایت ویژه از انجمن های علمی کشور را داشته باشیم می توانیم مجلات علمی خود را تحت نمایه های بین المللی در بیاوریم و شرایطی را ایجاد کنیم تا آنها در زمین ما بازی کنند.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی ها و دیپلماسی موفق دانشمندان ریاضی ایران در عرصه جهانی افزود: با این دیپلماسی علمی که در بین دانشمندان رشته ریاضی و سایر کشورها وجود دارد خوشبختانه تحققق این هدف دست یافتنی است و انجمن و دانشمندان ریاضی ما می توانند الگو برای سایر رشته ها باشند.

وزیر علوم گفت: تلاش خواهیم کرد در آیین نامه ها ارتقا، ترفیع و نظام سنجشی و انگیزشی امتیازات ویژه ای را برای کسانی که در زمینه دیپلماسی علمی فعالیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیپلماسی علمی از کشورهای همسایه غافل نشویم

در دیپلماسی علمی از کشورهای همسایه غافل نشویم