مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-30اقتصادي

افتتاح 122 میلیارد تومان پروژه در سپیدان/ ایجاد 142 فرصت شغلی


همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، 25 پروژه به ارزش تقریبی 122 میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان سپیدان استان فارس افتتاح شد.

- ایسنا/فارس همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، 25 پروژه به ارزش تقریبی 122 میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان سپیدان استان فارس افتتاح شد.

صبح دوشنبه هشتم شهریور و در هفتمین روز هفته دولت، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان فارس، پروژه هایی در بخش های کشاورزی، آموزش و پرورش، مسکن روستایی، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب و برق رسانی، در شهرستان سپیدان افتتاح شد.

استاندار فارس در خصوص افتتاح پروژه های شهرستان سپیدان گفت: امروز 122 میلیارد تومان پروژه در بخش های مختلف به بهره برداری رسید که زمینه ساز ایجاد 142 فرصت شغلی جدید در این شهرستان خواهد بود.

عنایت الله رحیمی خاطرنشان کرد که پروژه های افتتاح شده در شهرستان سپیدان متنوع بوده و در حوزه های مختلف عمرانی، شهری، مسکن، خدمات، روستایی، کشاورزی و غیره اجرا و آماده افتتاح شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه در این سفر چند طرح گلخانه ای نیز به بهره برداری رسیده است، یادآور شد: توسعه کشت گلخانه ای موجب استفاده بهینه از منابع آب و بهره وری بهتر از خاک خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 122 میلیارد تومان پروژه در سپیدان/ ایجاد 142 فرصت شغلی

افتتاح 122 میلیارد تومان پروژه در سپیدان/ ایجاد 142 فرصت شغلی