مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:352021-08-30پزشكي

14 فوتی و بیش از 200 بستری طی 24 ساعت گذشته در خراسان شمالی


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از فوت شدن 14 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از فوت شدن 14 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان خبر داد.

دکتر سید احمد هاشمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24 ساعته گذشته و تا ظهر امروز 8 شهریور ماه، متاسفانه 14 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

وی افزود: با بستری 201 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 944 بیمار دارای علائم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تعداد موارد ابتلا و بستری بقدری افزایش یافته که دیگر تخت خالی وجود ندارد و بیمارستان ها در حالت بحرانی قرار دارند.

هاشمی گفت: شدت بیماری زایی همراه با تأخیر در مراجعه بیماران به مراکز درمانی و خود درمانی سبب افزایش میزان بستری و مرگ و میر شده است.

وی افزود: از همه مردم درخواست می کنیم شدیداً به رعایت پروتکل ها پایبند باشند و به محض شروع علائم بیماری به در دسترس ترین پزشک مراجعه کنند و زمان طلایی درمان را از دست ندهند.

+ میزان تزریق واکسن رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره میزان واکسیناسیون انجام گرفته در استان نیز گفت: جمعیت بالای 18 سال در استان حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 فوتی و بیش از 200 بستری طی 24 ساعت گذشته در خراسان شمالی

14 فوتی و بیش از 200 بستری طی 24 ساعت گذشته در خراسان شمالی