مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:252021-08-30پزشكي

هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم/ مرگ 40 بیمار در فارس


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به اینکه هنوز تعداد بیماران جدید پذیرش شده در بیمارستان های فارس نسبت به بیماران ترخیص شده روزانه بیشتر است، - ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به اینکه هنوز تعداد بیماران جدید پذیرش شده در بیمارستان های فارس نسبت به بیماران ترخیص شده روزانه بیشتر است، هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم.

سید روح الله حسینی دوشنبه 8 شهریور به خبرنگاران گفت: طی شبانه روز گذشته بیمارستان های استان فارس 520 بیمار جدید را پذیرش کرده اند، حال آنکه مجموع بیماران ترخیص شده از این مراکز درمانی 360 نفر بوده است، این موضوع نشان می دهد که هنوز روند بیماری صعودی است.

این مقام مسئول در علوم پزشکی شیراز گفت: از مجموع چهار هزار و 510 بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم که هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند، 399 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU ، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

مرگ 40 بیمار طی یک روز مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از جان باختن 40 هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، مجموع جانباختگان ناشی از کووید 19 از ابتدای شیوع بیماری تا کنون را شش هزار و 120 نفر عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم/ مرگ 40 بیمار در فارس

هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم/ مرگ 40 بیمار در فارس