مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:002021-08-30اقتصادي

قطع برق 181 واحد تجاری پرمصرف در ملایر از ابتدای سال جاری تاکنون


مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ملایر خبر داد: از ابتدای سال جاری 3380 بازدید از اماکن تجاری در سطح شهر صورت گرفته و برق 181 واحد تجاری پرمصرف قطع شده است، - ایسنا/همدان مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ملایر خبر داد: از ابتدای سال جاری 3380 بازدید از اماکن تجاری در سطح شهر صورت گرفته و برق 181 واحد تجاری پرمصرف قطع شده است، همچنین در این مدت 436 بازدید شبانه از نمای ساختمان ها صورت گرفته و برق 120 مورد قطع شده است.

رضا شیردره روز دوشنبه 8 شهریور ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال سال سختی را تجربه کردیم، اظهار کرد: خاموشی ها از اردیبهشت ماه گریبان ما را گرفت اما تمام تلاش ما این است که این خاموشی ها مطابق زمان بندی اعلام شده باشد.

شیردره اطلاع رسانی صحیح جدول خاموشی ها در رسانه ها را یکی از نقاط قوت شبکه توزیع دانست و گفت: هر فرد با مدیریت 100 وات انرژی برق می تواند خاموشی ها را کنترل و توازن بین تولید و مصرف انرژی برق را برقرار کند.

وی ضمن اشاره به افزایش بی سابقه دمای هوا و کاهش بارندگی ها بعنوان عوامل اصلی خاموشی ها در سال جاری، تصریح کرد: قطعی برق برخی مشترکین خارج از برنامه زمانبندی اعمال خاموشی ها، ناشی از اتصالی یا حوادث شبکه است که افزایش میزان مصرف برق احتمال بروز این حوادث را نیز افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق 181 واحد تجاری پرمصرف در ملایر از ابتدای سال جاری تاکنون

قطع برق 181 واحد تجاری پرمصرف در ملایر از ابتدای سال جاری تاکنون