مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:252021-08-30سياسي

آبرسانی پایدار به 30 روستای خراسان جنوبی/ چرخه درمان ناباروری تکمیل شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال آبرسانی پایدار به 30 روستا افتتاح شده و تا اواسط مهرماه نیز 15 روستای دیگر از شبکه پایدار آب شرب بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار، معاونین استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی ظهر امروز به مناسبت هفته دولت با آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: تا ابتدای سال 97 تنها 201 روستا به شبکه گاز شهری متصل بودند و جمعیت روستایی زیرپوشش گاز روستایی 35 درصد بود.

وی با اعلام اینکه طی سه سال و نیم گذشته یک هزار و 250 روستای استان گازرسانی شد و تعداد روستاهای گازدار استان به یک هزار و 450 روستا افزایش یافت، بیان داشت: ضریب پوشش گاز روستایی از 35 درصد به 96 درصد افزایش یافته و طی 2 ماه آینده نیز این رقم به 98 درصد افزایش خواهد یافت.

پوشش 100 درصدی گاز شهری در استان مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اتصال 634 روستای استان طی سال گذشته به شبکه سراسری گاز خبر داد و عنوان کرد: در تمام شهرستان های استان به گونه ای عمل شده که در حال حاضر ضریب برخورداری از گاز بالای 95 درصد و پوشش گاز شهری هم به 100 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی پایدار به 30 روستای خراسان جنوبی/ چرخه درمان ناباروری تکمیل شد

آبرسانی پایدار به 30 روستای خراسان جنوبی/ چرخه درمان ناباروری تکمیل شد