مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:352021-08-30سياسي

مشکلات مناطق محروم کرمان اطلاع رسانی شود


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اطلاع رسانی مشکلات مناطق محروم گفت: با استفاده از وجوه حاصل از زکات می توان در راستای محرومیت زدایی اقدام کرد.

- ، حجت الاسلام غلامحسین حقانی در جلسه زکات جنوب استان کرمان گفت: زکات تنها مربوط به دین اسلام نیست بلکه در ادیان قبل از اسلام نیز این موضوع مطرح بوده به طوری که حضرت موسی به قوم بنی اسراییل می فرمایند که نماز به پا کنید و زکات پرداخت کنید و همچنین پرداخت زکات از ویژگی مؤمنان است.

حجت الاسلام حقانی عنوان کرد: پیامبر اسلام (ص) در رابطه با اهمیت زکات می فرمایند که ای مردم زکات مال خود را بپردازید که هرکس زکات نپردازد برای او نماز، حج و جهادی نیست بر همین اساس از همه ائمه در مورد اهمیت زکات روایت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه رسالت طلبگی تلاش برای رساندن حرف دین به نحو احسن به مردم است، خاطرنشان کرد: چنانچه مردم به خمس و زکات مال توجه و واجب مالی خود را پرداخت کنند امروز شاهد شکاف بین فقیر و غنی نخواهیم بود و آسیب های اجتماعی ایجاد نمی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه پرداخت زکات برای رفع فقر و محرومیت زدایی در استان نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: چنانچه مشکلات مناطق محروم و دور دست اطلاع رسانی شوند می توان از وجوهات حاصل از زکات در مناطق محروم و دور دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مناطق محروم کرمان اطلاع رسانی شود

مشکلات مناطق محروم کرمان اطلاع رسانی شود