مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 12:002021-08-30اقتصادي

منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد


رییس ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: بحث منع تردد شبانه تأثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه ای جز به کارگیری و خستگی نیروهای انسانی پلیس نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازندارد و نتیجه ای جز به کارگیری و خستگی نیروهای انسانی پلیس نداشته است و باید این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

زالی همچنین گفت: انجام تست پی.

سی.

آر در پایتخت افزایشی بوده و در بازه زمانی 18 مرداد الی 24 مرداد 18 هزار و 147 تست انجام شده است، که این میزان در بازه 25 مرداد الی 31 مرداد به 21 هزار و 710 تست رسیده است.

وی گفت: میزان مراجعه به مراکز درمانی در استان تهران که از هفته چهارم خردادماه به مدت 9 هفته روندی صعودی به خود گرفته بود در هفته چهارم مردادماه با کاهش چهار هزار و 300 موردی مواجه شد، اما در هفته اول شهریور ماه مراکز درمانی دوباره با افزایش حدود شش هزار نفری مراجعین نسبت به هفته قبل مواجه شده اند.

زالی افزود: مردم حتی اگر مراجعه سرپایی هم داشته باشند و بدون تست و یا علائم کوچکی باشند و یا حساسیت داشته باشند، اغلب قریب به اتفاق درگیر نیز گفت: طرح شهید سلیمانی طرح مناسبی است و باید این طرح را اجرا کنیم و نکته مهم این است که این تست باید در مراکز بهداشت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد

منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد