مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 13:352021-08-30پزشكي

کاهش جدی خطر کرونا با مراجعه به موقع به پزشک


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر مراجعه به موقع به پزشک و مراکز 16 ساعته برای کاهش خطر کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرزاد لطفی که همچنان به دلیل ابتلا به های بسیاری داغدار می شوند.

او با اشاره به روند افزایشی موارد ابتلا و فوت ناشی از کروناویروس افزود: تنها راه پیشگیری از ابتلا به کروناویروس و کاهش خطر جدی این بیماری در صورت ابتلا، مراجعه به موقع افراد با علائم به پزشک و مراکز 16 ساعته است، بیماران با مراجعه زودهنگام به مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا و شناسایی به موقع بیماری، اجرای صحیح قرنطینه خانگی و مراقبت می توانند از پیشرفت علائم بیماری پیشگیری کنند.

لطفی به ویژه از افراد دارای بیماری های زمینه ای خواست تا با مراقبت از خود در برابر این بیماری و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و پرهیز از حضور در جمع ها و مکان های شلوغ، مانع از ابتلای خود به این بیماری شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با قدردانی از خدمات تیم های سلامت در مراکز 16 ساعته استان؛ مراجعه افراد دارای علائم کروناویروس به مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا را موجب کاهش حجم مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جدی خطر کرونا با مراجعه به موقع به پزشک

کاهش جدی خطر کرونا با مراجعه به موقع به پزشک