مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 17:302021-08-30حوادث

سارق اره برقی در مترو به دام افتاد


دزد سابقه دار که یک دستگاه اره برقی را از صندوق عقب یک خودرو سرقت کرده بود، قبل از اینکه مالک دستگاه متوجه سرقت شود، از سوی پلیس مترو دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، روز گذشته مأموران پلیس در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) به مردی که کیسه بزرگی را حمل می کرد مشکوک شدند و مأموران پس از بررسی کیسه در آن با یک اره عمودبر مواجه شدند.

سرهنگ سعید عطاءاللهی، رییس پلیس متروی تهران بزرگ در توضیح این خبر بیان داشت: مرد مدعی بود که اره را از محله مولوی خریده است اما چون رفتار او مشکوک به نظر می رسید، بررسی ها در این باره ادامه یافت و مأموران پلیس با بررسی سوابق این مرد پی بردند که او از مجرمان سابقه داری است که پیش از این بارها به اتهام سرقت دستگیر شده است؛ بنابراین ممکن بود اره عمودبر هم سرقتی باشد.

در همین حال مأموران در بازرسی بدنی وی یک فاکتور مربوط به اره کشف کردند که روی آن نام خریدار به چشم نمی خورد اما مهر ابزارفروشی وجود داشت.

به همین دلیل آنها با فروشنده تماس گرفتند.

مدیر ابزارفروشی گفت خریدار چند روز قبل اره برقی را خریده و پول آن را نیز از طریق دستگاه پوز پرداخت کرده است.

سرهنگ عطاءاللهی اشاره کرد: مأموران که تلاش داشتند صاحب اصلی اره را پیدا کنند در ادامه با استفاده از شماره کارت خریدار توانستند شماره تلفن او را پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق اره برقی در مترو به دام افتاد

سارق اره برقی در مترو به دام افتاد