مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 17:452021-08-30پزشكي

اهدای 1.5 میلیاردی تجهیزات به مراکز درمانی گیلان


یک و نیم میلیارد تومان تجهیزات و اقلام مورد نیاز درمان بیماران کرونا در استان گیلان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اهدا شد.

- ایسنا/گیلان یک و نیم میلیارد تومان تجهیزات و اقلام مورد نیاز درمان بیماران کرونا در استان گیلان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اهدا شد.

محمد کرمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان در حاشیه دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و اهدای تجهیزات و اقلام مور دنیاز درمان بیماران کرونا در استان، با تقدیر از تلاش های کادر بهداشت و درمان در بحران کرونا، اظهار کرد: در بحران کنونی که همه با آن مواجه هستیم، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز اقداماتی را در جهت کاهش میزان ابتلا و افزایش بهداشت عمومی در جامعه انجام داده است.

وی با بیان اینکه ستاد مذکور از ابتدای پیک کرونا در کنار مردم بوده، افزود: توزیع بسته های بهداشتی برای بیماران خاص و عموم مردم، راه اندازی کارگاه تولید ماسک، تهیه و توزیع ماسک، لباس ایزوله و شیلد برای مراکز درمانی و همچنین راه اندازی دو واحد سیار و ثابت دوراپزشکی در استان از جمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان بوده است.

کرمی همچنین از استمرار مساعدت های این ستاد به کادر بهداشت و درمان خبر داد و گفت: جهت تداوم مشارکت این ستاد در درمان بیماران کرونایی، امروز نیز هفت دستگاه کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1.5 میلیاردی تجهیزات به مراکز درمانی گیلان

اهدای 1.5 میلیاردی تجهیزات به مراکز درمانی گیلان