مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 03:402021-08-31بين الملل

ادامه فعالیت های خشم شب در شرق غزه/ 6 فلسطینی زخمی شدند


در پی حمله سرکوبگرانه نظامیان صهیونیست به جوانات فلسطینی شرکت کننده در فعالیت های خشم شب در شرق غزه، شش فلسطینی زخمی شدند.

- در پی حمله سرکوبگرانه نظامیان صهیونیست به جوانات فلسطینی شرکت کننده در فعالیت های خشم شب در شرق غزه، شش فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، منابع محلی اعلام کردند، سربازان رژیم صهیونیستی مستقر در داخل پایگاه های نظامی و پشت تپه های خاکی در شرق نوار غزه به سمت جوانان فلسطینی که در نزدیکی دیوار حائل در شرق شهر غزه و شرق استان خان یونس در جنوب نوار غزه تجمع کرده بودند، تیراندازی و بمب های گاز اشک آور پرتاب کردند که در نتیجه آن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله جنگی صهیونیست ها از ناحیه پا زخمی و چند تن دیگر دچار حالات خفگی شدند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند، نیروهای رژیم اشغالگر در اثنای پرواز هواپیماهای اطلاعاتی، بمب های نوری در فراز آسمان این دو منطقه شلیک کردند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز اعلام کرد، در نتیجه تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت فلسطینیان در شرق غزه و خان یونس، شش تن زخمی شدند که حال یکی از آن ها وخیم است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فعالیت های خشم شب در شرق غزه/ 6 فلسطینی زخمی شدند

ادامه فعالیت های خشم شب در شرق غزه/ 6 فلسطینی زخمی شدند