مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:002021-08-31حوادث

ارتقای امنیت با رفع موانع خدمت در کلانتری ها


فرمانده انتظامی استان یزد شناخت مشکلات و رفع موانع خدمت در کلانتری ها را نوعی راهبرد در ارتقای امنیت و احساس آن بین مردم خواند که می تواند بسیاری از پرونده های موجود را حل و فصل کند.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد شناخت مشکلات و رفع موانع خدمت در کلانتری ها را نوعی راهبرد در ارتقای امنیت و احساس آن بین مردم خواند که می تواند بسیاری از پرونده های موجود را حل و فصل کند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد در پنجمین کمیسیون تحول کوپ، ضمن بیان این مطلب، هدف تحول کوپ را کاهش جرایم، رضایتمندی مردم، برقراری امنیت مطلوب و ارائه خدمات به کارکنان دانست و افزود: در طرح تحول کوپ هم وضعیت فیزیکی واحدها مدنظر است و هم ارتقاء توانمندی کارکنان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این که در مردادماه سال جاری وقوع سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش یافته است، افزود: بیشترین فراوانی سرقت ها مربوط به اماکن خصوصی و موتورسیکلت است و سرقت از ساختمان های در دست ساخت با توجه به شرایط موجود و بی توج هی برخی از مالکان و متولیان متولیان آن در صدر آمار قرار گرفته است.

بهدانی فرد با تاکید بر ارتقاء روش های پیشگیری از وقوع جرم در رویکرد جامعه محوری پلیس، گفت: اقدامات اجتماعی و پیشگیرانه پلیس منجر به موفقیت اقدامات انتظامی می شود و این مهم می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای امنیت با رفع موانع خدمت در کلانتری ها

ارتقای امنیت با رفع موانع خدمت در کلانتری ها