مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-31فرهنگي

عکسی تازه از رضا رویگری/ «بوتیک» بهترین کارم در سینماست


رضا رویگری که ابن روزها کسالت دارد و اخیرا تصاویری از او در فضای مجازی منتشر شده، با اشاره به اینکه بازی در فیلم «اجاره نشین ها» مهرجویی تجربه شیرینی برایش بوده، - رضا رویگری که ابن روزها کسالت دارد و اخیرا تصاویری از او در فضای مجازی منتشر شده، با اشاره به اینکه بازی در فیلم اجاره نشین ها مهرجویی تجربه شیرینی برایش بوده، بهترین کار سینمایی خود را فیلم بوتیک عنوان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر به تازگی با حضور در موزه سینما برای ضبط یک گفت و گوی تصویری در قالب تاریخ شفاهی موزه حضور داشته و همچنین مورد تقدیر قرار گرفته است.

رویگری در این گفت وگو که مشروح ان در آینده منتشر خواهد شد، از کودکی، دوران تحصیل، حضور در فیلم ها و سریال ها و نمایش ها گفته است.

او در در بخشی از صحبت های خود بیان کرده است: پدرم بسیار مذهبی بود و دلش می خواست روحانی شوم، حتی در نوجوانی ماه رمضان در پشت بام خانه مان اذان می گفتم و در مسجد اعظم تجریش آموزش قرآن، دروس دینی و مذهبی آموختم.

اولین سریال تلویزیونی ام چنگک و اولین فیلم سینمایی ام عقاب ها ساخته ساموئل خاچیکیان بود که مخاطبان زیادی در زمان اکران داشته است، اما خودم بهترین کار سینمایی ام را فیلم بوتیک می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکسی تازه از رضا رویگری/ «بوتیک» بهترین کارم در سینماست

عکسی تازه از رضا رویگری/ «بوتیک» بهترین کارم در سینماست