مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:102021-08-31سياسي

احداث 2 سد «ماربره» و «مسعودآباد» در جدول بودجه قرار گرفت


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: مطالعه تکمیلی و احداث دو سد «ماربره» و «مسعودآباد» در بودجه 1400 قرار گرفته و ابلاغ شده است.

- دورود- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: مطالعه تکمیلی و احداث دو سد ماربره و مسعودآباد در بودجه 1400 قرار گرفته و ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش حسن نژاد امروز سه شنبه به همراه نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از سد ماربره اظهار داشت: از سال های گذشته ساخت چند سد برای دو شهرستان دورود و ازنا پیش بینی و فاز اول مطالعه تعدادی از این سدها انجام گرفته بود، اما مطالعه تکمیلی هر یک نیازمند چند میلیارد تومان اعتبار و لازمه اجرای آنها قرار گرفتن در جداول بودجه خصوصاً ردیف ملی است.

وی ادامه داد: با اقدامات و رایزنی های صورت گرفته توسط نماینده مردم شهرستان های دورود و ازنا در مجلس و همچنین مساعدت ویژه کمسیون تلفیق، مطالعه تکمیلی و احداث دو سد ماربره و مسعودآباد در جدول 20 بودجه سال 1400 قرار گرفت و ابلاغ شد.

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان در مورد این سد، تصریح کرد: سد ماربره از توابع بخش مرکزی شهرستان دورود بر روی رودخانه ی به همین نام ماربره که از نوع خاکی با هسته رسی و تخصیص 26 میلیون متر مکعب به منظور تأمین آب شرب پایدار این شهرستان احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 2 سد «ماربره» و «مسعودآباد» در جدول بودجه قرار گرفت

احداث 2 سد «ماربره» و «مسعودآباد» در جدول بودجه قرار گرفت