مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:252021-08-31اقتصادي

تهیه نقشه کاداستر برای 650 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 650 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در راستای اجرای طرح کاداستر محدوده های مالکیتی کشاورزان نقشه برداری شده و به همراه اطلاعات مالکیتی و توصیفی قطعات اخذ شده است .

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 650 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در راستای اجرای طرح کاداستر محدوده های مالکیتی کشاورزان نقشه برداری شده و به همراه اطلاعات مالکیتی و توصیفی قطعات اخذ شده است .

اکبر کرامتی افزود: به منظور صدور اسناد کشاورزی نیز بیش از300 هزار هکتاراز اراضی در سامانه جامع حد نگاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جانمایی شده است.

کرامتی تصریح کرد: در سطح کشور جزو استان های پیشرو از نظر میزان اجرای کاداستر هستیم و رتبه اول جانمایی در سامانه ثبت اطلاعات کاداستر در کشور را به خود اختصاص داده ایم.

وی اضافه کرد: طرح کاداستر در سطح 80 درصد از اراضی کشاورزی واقع در شهرستانهای مهاباد، میاندوآب، نقده، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، شاهین دژ، ماکو، شوط و پلدشت اجرایی شده است.

کرامتی تاکید کرد: در سطح استان آذربایجان غربی حدود یک میلیون و پنجاه هزار هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد که در نزدیک به 400 هزار هکتار از این اراضی که قابلیت اجرای طرح کاداستر وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نقشه کاداستر برای 650 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی

تهیه نقشه کاداستر برای 650 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی