مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:502021-08-31دانش

انتشار جلد اول «راهنمای کاربردی مدیریت ایمنی، سلامت، و محیط زیست»


جلد اول «راهنمای کاربردی مدیریت ایمنی، سلامت، و محیط زیست»، توسط انتشارت جهاددانشگاهی مشهد منتشر شد.

- انتشار جلد اول راهنمای کاربردی مدیریت ایمنی، سلامت، و محیط زیست ایسنا/خراسان رضوی جلد اول راهنمای کاربردی مدیریت ایمنی، سلامت، و محیط زیست ، توسط انتشارت جهاددانشگاهی مشهد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، این کتاب توسط دکتر قاسم ذوالفقاری، عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری در 6 بخش و 21 فصل و 454 صفحه تالیف شده است.

مخاطبان کتاب راهنمای کاربردی مدیریت ایمنی، سلامت و محیط زیست، پیمانکاران، کارفرمایان، مدیران و دانشجویان رشته های HSE، علوم و مهندسی محیط زیست، مهندسی بهداشت حرفه ای، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی و مدیریت صنعتی است.

بخش اول کتاب به مفاهیم و کلیات، بخش دوم به ایمنی، سلامت و محیط زیست در محیط کار، بخش سوم به ایمنی کار با مواد شیمیایی، بخش چهارم به مواجهه با عوامل فیزیکی در محیط کار، بخش پنجم به مبانی کاربردی مهندسی فاکتورهای انسانی و بخش ششم به ارزیابی ریسک پرداخته است.

در بخشی از این کتاب آمده است که، توسعه صنعتی به عنوان یک ضرورت، نقش مهمی در اقتصاد و رفاه بشر دارد اما مسائل جدیدی در حوزه ایمنی، سلامت و محیط زیست به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جلد اول «راهنمای کاربردی مدیریت ایمنی، سلامت، و محیط زیست»

انتشار جلد اول «راهنمای کاربردی مدیریت ایمنی، سلامت، و محیط زیست»