مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:102021-08-31سياسي

سخنگوی قوه قضاییه: به زودی متهمان پرونده انتشار فایل صوتی ظریف احضار خواهند شد


خداییان سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده انتشار فایل صوتی محمد جواد ظریف وزیر سابق امور خارجه پیش انتخابات ریاست جمهوری و بررسی نقش حسام الدین آشنا در این پرونده گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه رییس دستگاه قضا نسبت به حقوق زندانیان دغدغه دارد، از بازداشت 6 نفر در رابطه با ماجرای زندان اوین خبر داد.

ذبیح الله خداییان روز سه شنبه در نخستین نشست خبری خود در دوره تحول و تعالی دستگاه قضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در پاسخ به سوالی درباره انتشار تصاویری از اوین گفت: صحنه هایی که در فیلم های منتشره مشاهده می شود مغایر قانون است و به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

بر این اساس، قوه قضاییه اصرار بر برخورد با متخلفان دارد و رییس قوه قضاییه هم از ابتدای امر دادستان کل کشور را مسئول و مامور پیگیری این موضوع کرد.

خداییان اضافه کرد: حدود سه روز پیش گروهی از سوی دادستان کل کشور در زندان اوین موضوع را بررسی کردند و در نتیجه 6 نفر شناسایی که چهار نفر به دادسرای انتظامی و دو نفر به دادسرای عمومی و انقلاب معرفی شدند و برخی با قرار تامین آزاد شدند و با برخی متخلفان در زمان خود برخورد شده است.

وی افزود: ما نباید تخلف چند سرباز وظیفه یا کارمند متخلف سازمان زندان ها را به پای همه زحمات کارکنان خدوم سازمان ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی قوه قضاییه: به زودی متهمان پرونده انتشار فایل صوتی ظریف احضار خواهند شد

سخنگوی قوه قضاییه: به زودی متهمان پرونده انتشار فایل صوتی ظریف احضار خواهند شد