مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-31فرهنگي

ادای احترام موزه آکادمی اسکار به «سیدنی پوآتیه»


پوآتیه در سال 1964 برای بازی در فیلم «زنبق های مزرعه» موفق به کسب جایزه اسکار نقش اصلی مرد شد تا نام خود را به عنوان بازیگر سیاه پوست برنده اسکار تاریخ ثبت کند.

- پوآتیه در سال 1964 برای بازی در فیلم زنبق های مزرعه موفق به کسب جایزه اسکار نقش اصلی مرد شد تا نام خود را به عنوان بازیگر سیاه پوست برنده اسکار تاریخ ثبت کند.

موزه آکادمی اسکار لابی بزرگ ساختمان خود را به مساحت 3 هزار متر مربع به نام سیدنی پوآتیه ، چهره افسانه ای سینما نامگذاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، موزه آکادمی اسکار پس از انتظار فراوان سرانجام از تاریخ 30 سپتامبر افتتاح خواهد شد و طبق اعلام مسئولین آن، لابی بزرگ این موزه به مساحت بیش از 3 هزار متر مربع به نام سیدنی پوآتیه اولین بازیگر سیاه پوست برنده جایزه اسکار نامگذاری شده است.

بیل کرامر رییس موزه آکادمی در این باره گفت: افتخار بزرگی است که لابی بزرگ که، هسته ساختمان موزه است را به نام سیدنی پوآتیه افتتاح خواهیم کرد، فردی که تلاش های بشردوستاته و هنر پیشگام او همچنان برای ما الهام بخش است.

از همه کسانی که از کمپین این نامگذاری حمایت کردند، تشکر می کنم و از پوآتیه و خانواده اش نیز برای اجازه این نامگذاری قدردانی می کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام موزه آکادمی اسکار به «سیدنی پوآتیه»

ادای احترام موزه آکادمی اسکار به «سیدنی پوآتیه»